Monday 12 August 2013

My First Time With Elianto Nail Care

我曾经买过Elianto的眼影,那时它刚‘出道’。
不过,我都没什么用,因为那是天空蓝,放在眼上很奇怪。(=.=其实是自己老土)
之后一次,就是买护手霜当圣诞礼物。
这次,心血来潮,再次购买它家的指甲油。
因为便宜,又有指甲护理系列,所以成了我的首选。

I have buy 2 Elianto products before:
1. eye shadow but I just used few times because it is weird if put the sky on the eyes (=.= is my problem....)
2. hand cream as Xmas gift.
This time, once again, I purchased Elianto Nail Care product.
Because of the cheaper price, because of the nail care series, so it become my first choice.
我买了一支强化指甲油和一支珍珠光指甲油。
一共是RM16.80。便宜吧?

I bought a Strengthen Nail Care and a pearl shine nail polish.
Total is RM16.80. It is cheap, isn't it? 

 
我的指甲也许是因为缺少钙质,一留长就会断裂。
令我很烦恼。
一直以来,我都在物色强化指甲油。奈何都很贵。
这次遇到了Elianto,希望它会是价廉物美。

Maybe it is because I lack of calcium, my nail is cracked easily.
 I have been search for strengthen nail care product for long time, but the price is expensive.
This time I found it from Elianto. I hope it will work.
 它的瓶子有点古典美。(说穿了,还不是看上人家的瓶子)
颜色有点像红蕃石榴汁。
不过,涂在指甲上是透明的。

 The bottle is classic beauty. (Actually, I was attracted by its bottle...haha)
The colour is like red guava juice. (my favorite drink!)
However, it is transparent when it is put on nail.
之前尝试过那低调又华丽的指甲油,就念念不忘。
这次终于让我在Elianto找到这款指甲油。

I am missing the silver colour with bling bling since my first manicure. 
 Finally, I found a similar nail polish colour in Elianto!
 虽然是廉价货,不过涂在指甲上,颜色不输给高档货!
感觉还是和之前一样!

初次自己涂指甲油,还反复涂了几次才满意。
都是笨笨的左手害的! 

Although it is cheap, but when putting it on the nail, the effect is similar with high class nail polish!
This is my first time DIY nail polish, I have redo again and again because of stupid left hand!

2 comments:

  1. @镜框外ザ軒我喜欢这个颜色还有个原因,涂到不美,脱色的话,都没那么明显!哈哈适合我这个懒人!

    ReplyDelete